środa, 7 sierpnia 2013

Rozdawajka - wyniki

Witam serdecznie!
Dziękuję wam za tak liczny udział w mojej zabawie, za miłe słowa, które pisałyście i za pogodowe czary. Pogoda była świetna, słońcem się spatynowałam, dwie burze i tak były wyczekiwane z utęsknieniem po gorących dniach. Wróciłam na chwilę, by pomyśleć, gdzie by tu jeszcze pojechać :)

Pora zakończyć zabawę, dziś odbyło się losowanie metodą tradycyjną, czyli przy pomocy sierotki Hani.



A szczęśliwym numerkiem okazał się:




NUMER 42, CZYLI KASIULKA!

Kasi z blogu http://madekasiulka.blogspot.com/ serdecznie gratuluję i proszę o kontakt na adres:
graffe@mm.pl
Mam nadzieję, że nie przebywasz obecnie na urlopie i uda mi się szybko wysłać do ciebie paczuszkę :) 
Pozostałym uczestnikom jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie. Muszę przyznać, że mi też się to spodobało i pewnie kiedyś powtórzę taką zabawę :)
Pozdrawiam!




13 komentarzy :

  1. Gratuluję wylosowanej a Tobie dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wylosowanej a Tobie dziękuję za zabawę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla szczęściary:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za zabawę i gratulacje dla wylosowanej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    P.S. Hania! Fantastyczne masz te wakacyjne paznokietki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęściarze i dziękuję Ci za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki piękne za zabawę :) ale czemu Hania nie wylosowała made-by-kejt ;) pozdrowienia dla Córeczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęściarze, jak będzie znów taka zabawa to na pewno wezmę znów w niej udział, pozdrawiam:) super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Dziękuję bardzo za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wielkie gratulacje:-) I dziękuję za miły czas oczekiwania na wyniki:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej. Ja się zgapiłam i nie wzięłam udziału. Taaaki zestawik przeszedł mi koło nosa, zwłaszcza nuty... Eh...;) Następnym razem będę czujna ;)

    OdpowiedzUsuń