czwartek, 30 stycznia 2014

Markowy zegar

Znikłam, ale znów jestem :)
   Czas na odgrzewane bułki, czyli prace jeszcze z tamtego roku.
   Swojego czasu kupiłam klucznik w kształcie klatki dla ptaków, taka ćwierć-klatka raczej. Klucznik już mam, a że miałam też wolny jeden mechanizm zegarowy, stwierdziłam, że zrobię z niej zegar.    
   Technika bardzo dowolna, pomysł luźny, wielowarstwowy, dużo różnych rzeczy, niektórych już nie widać, bo są gdzieś tam pod spodem... Trudno mi powiedzieć co chciałam osiągnąć. Ogólnie shabby z rdzą w roli głównej. Wykorzystałam papiery scrapowe, scrapowy cracle (piórko), odbijane koronki, transfer tarczy, stemple,, koronki,
patyna tu i tam... Ciągle chodzi :)
  Po prostu zegar marki Deququ.
  Tempus nostrum est - Czas należy do nas. Tiaaa....






















31 komentarzy :

  1. O rety, kopara mi opadła do samej ziemi... niesamowicie dopracowany :) Prawdziwa uczta dla oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł REWELACYJNY.!
    Wykonanie REWELACYJNE!
    Dobór motywów i tych innych mediów REWELACYJNY!
    A masz więcej takich "odgrzewanych"?

    No i NIE ZNIKAJ na tak długo!!!!!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku....ale C U D O!!!!!!!!!! ja jestem zachwycona ♥!♥!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Zazdroszczę umiejętności :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł i wykonanie. Prawdziwy markowy zegar i na pewno jedyny w swoim rodzaju. Bardzo podoba mi sie połączenie tylu technik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nietypowy ale efektowny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle kopara mi opadła! Musiałam parę razy sobie pooglądać aby móc ochłonąć i pozbierać myśli :) Świetny pomysł, świetne wykonanie, świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegar jest oryginalny, swietny w wykonaniu no i motto też rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś najlpesza! Za każdym razem mnie zadziwiasz! Niesamowite - nie wychodzisz z formy :) Piękny zegar i technika - tego nie da się podrobić :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam kiedyś takie pół- klatki, nie kupiłam bo pomysłu na nie nie miałam :) Za to Ty masz pomysły cudne :) świetna, wręcz zegarmistrzowska robota, świetne motto. Zegar marki deququ należy do moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna ta zegarowa klatka...magia i czas stanął...
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegar za kratkami! to chyba dlatego, ze za szybko czas ucieka i należy go spowolnić zamykając w klatce, kopara mi nie spadła;-) spadłaby mi ona gdybyś machnęła jakiegos knota , a spadłaby dlatego ,ze forma by ci się zagubiła np przez tą nieobecność... już pogotowie chciałam wzywać...
    bo zegar przez tą niezwykłośc formy ciekawy bardzo, a reszta jak zwykle dyziowata, znaczy ciekawa i dobra, czyli zegar marki deququ, a marka deququ ma się doskonale, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie cudo...zardzewiałe, stare, piekne, oryginalne...

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałość roku, bym to nazwała.
    Jest kapitalny, kupuję :-)
    Skoro zamknęłaś czas w klatce może będziesz miała w tym roku go więcej na różne Twoje cuda?
    Tego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny zegar, pomysł świetny, wykonanie - mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zwykle niezwykła praca. Pomysł i wykonanie rewelacyjne !!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no co tu można jeszcze napisać, popieram resztę - świetny pomysł i wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. No już jesteś...fajnie :)Zegar za kratkami aby czas nie uciekał...mi się podoba :)Super pomysł :)Pozdrawiam :) W wolnej chwili zapraszam do mnie www.decoupagenakasztanowej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! jest po prostu przepiękny! i jaki dopracowany!

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz super pomysły. Szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ... no to mamy nową markę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No i muszę szczękę z połogi zbierać bo mi opadła z wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Już dawno miałam spytać, gdzie Twój markowy zegar, ale ciągle mi to umykało.
    A tu proszę jaka piękna noworoczna niespodzianka!
    Mówią, że luzem to można włosy nosić, u Ciebie w ten sposób pomysły powstają. :)
    Chciałabym, by Twoje motto przyświecało każdej naszej chwili, ale wiem swoje...
    Tempora labuntur tacitisqu senescimus annis - czas upływa, a my starzejemy się wraz z cicho biegnącymi latami...

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję wszystkim :)
    Aż mi się znowu chce coś porobić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejna fantastyczna praca!
    I ja Cię jeszcze nie mam w moich ulubionych blogach??? To niemożliwe :)
    Ale zaraz to nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nikt pewnie tego nie wie co chodziło ci po głowie ale to co wyszło jest WSPANIAŁE!

    OdpowiedzUsuń