poniedziałek, 24 listopada 2014

Medaliony vintage

   Mam i aniołki :)











35 komentarzy :

  1. Genialne i z pewnoscią pracochłonne.Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną oprawę aniołkom zmalowałaś. Ja poproszę o zdjęcie Twojej choinki ubranej w te wszystkie cudne bombasy i cudaki :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za umiejętności :)
    Medaliony cuuuudowne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne, dopracowane i takie Twoje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Orzesz Ty babo ale teraz pocisnęłaś cudnymi bombkami....ech se tylko powzdycham ....:)

    OdpowiedzUsuń
  6. tak, tak, tak:-)
    to jest to co tygryski lubią najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda kolejna bombka piękniejsza od poprzedniej, aż boję się tych ostatnich. Czy jestem przygotowana na taki szok? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że teraz będzie tendencja zniżkowa ;D

      Usuń
  8. Coraz piękniejsze te Twoje bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ... i ja też chciałabym zobaczyć Twoją choinkę ubraną w te " pałacowe bombeczki '' :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dyziu, Twoje bombki są zachwycające, ale aniołki w tym starym srebrze ... och i tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Очень красиво! Полное ощущение старого серебра!

    OdpowiedzUsuń
  12. A co one TU robią skoro moje są? ;)
    Najsampierwsze miejsce mają zez wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zabrakło mi słów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a rzadko mi ich brakuje ostatnimi czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne. A ja mam bombki, serwetki w aniołki, klej, farby...i tylko odwagi mi brak żeby się za nie zabrać bo to mój pierwszy raz :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No weź, Alicjo, nie takie diabeł, wróć, anioł straszny ;D Odwagi!
      Toż to tylko bombka :)

      Usuń
  15. Dziękuję z całego serca wszystkim za odwiedziny i przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie..... no to sie nazywa sztuka ......idę do domu miszcza nie dogonię....A tak szczerze chcesz żebym z zazdrości dostała palpitacji serca?....zachodzę w głowę ...jakżeś to wyczarowała...ha,ha i nic nie wymyśliłam. Pozdrawiam BeA

    OdpowiedzUsuń
  17. Medaliony na Święta idealne! Moje marzenie to zrobić kiedyś takie srebro. Piękne. Nostalgiczne. Słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  18. No!!!
    Tyle.

    Może jeszcze tylko ach... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och piękności! Zerknęłam też na te bombki które przegapiłam i nawet nie ogarniam jak Ty je robisz, już nawet nad tym się nie głowię;), nic tylko podziwiać! Są cudne, wszystkie, be wyjątku! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. what a beauty's ..where did you buy these nice flat balls
    I will make these for next year..
    Hoping to get answer...hug Marion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you :) These balls you can buy in any shop with equipment for decoupage, at least, in Poland. Regards :)

      Usuń
  21. Dech zapiera, cudowności
    Pozwolę sobie na prywatę :) Powiedz proszę gdzie można dostać takie ozdobne zawieszki do medalionów, ja bardziej potrzebuję do bombek.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W sklepach z półfabrykatami do biżuterii :)

      Usuń